Evidenta financiara este, poate, cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei, cat si a banilor proprietarilor.
✓ plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, (in urma depunerii in contul bancar al Asociatiei, a banilor incasati de la Proprietari) ;
✓ intocmirea Registrului de casa ;
✓ pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare ;
✓ depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati si colaboratori ;
✓ mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont;
✓ mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii.
✓ intocmirea Registrului Jurnal ;
✓ verificarea registrelor contabile ;
✓ monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica.
✓ intocmeste ordinele de plata si efectueaza platile pentru serviciile prestate catre Asociatie;
✓ achitarea taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, pentru partile comune ale asociatiei de Proprietari.

Dosarele financiar-contabile lunare, sunt predate organelor de conducere ale asociatiei in baza unui proces verbal de predare – primire, in vederea arhivarii la sediul asociatiei.
Pentru ca ne dorim si promovam transparenta totala in activitatea asociatiei, lunar toti proprietarii beneficiaza de fisa analitica, individuala, a apartamentului lor (fisa care contine defalcarea cheltuielilor pentru fiecare apartament, a cotelor de intretinere, fisa distribuita in cutiile postale ale apartamentelor).

Prin intermediul platformei administrare.ro puteti beneficia de urmatoarele avantaje:
- crearea unui cont, pe platforma administrare.ro, pentru acces permanent la situatia financiara a apartamentului/apartamentelor detinute in proprietate sau inchiriate;
- accesul la pagina securizata MobilPay, pentru platile online la cotele de intretinere;
- accesul la toate informatiile apartamentului/apartamentelor, prin consultarea arhivei;
- posibilitatea transmiterii on-line a consumurilor individuale, lunar;
- transmiterea de informatii utile si notificari prin SMS;
- prin descarcarea aplicatiei mobile administrare.ro, pentru Android si IOS, prima si chiar singura aplicatie mobila destinata activitatii asociatiilor de proprietari,veti fi in permanenta informati despre activitatea asociatiei si situatiile financiare ale apartamentului dumneavoastra;